© 当英直
Powered by LOFTER

I miss him so much.

And it always peak at midnight.

 

翻一段原作的日记 |

"I was aware of every slice, every severed nerve, every tug of flesh pulled away from my bones until absolute darkness overtook me. 

“我能感觉到每一片切下的组织、每一条断裂的神经、每一块拽落下的肉,我能感觉到它们被扯离骨头,直到纯粹的黑暗淹没掉我。

"Darkness and pain… 

“黑暗与痛苦……

"A thousand other sensations as they probed my cerebrum, examined my work. An eternity of intensity; pain, pleasure, rage, ecstasy blending together into a single, piercing noise, until the darkness was broken by sparks, like twinkling starlight.

“千万种感觉戳刺着我的大脑,应验着我的研究。永不消退的烈度:痛苦、愉悦、极乐搅在一起,变成了仅有的一道尖锐噪音。接着闪烁打破了黑暗,像是明暗交替的星辰。

"The pain, the noise…

“痛苦,噪音……

"The light blends together, takes shape. 

“光芒融合在了一起,有了形状。

"It’s a place I know so well…

“那形状是我如此熟知的地方……

"My prison, my home.”

“我的牢笼,我的家。“

 

无授权搬运 |

GIF by AndyAckles

GIF by madeofashandsmoke

GIF by imagineruvik

评论 ( 4 )
热度 ( 133 )
  1. 共3人收藏了此图片
只展示最近三个月数据
TOP